maanantai 13. elokuuta 2012

juhuu


Heippa! Noniin nyt on sitten koulukin lähteny jo käyntiin! 3 päivää vasta ollu, ja nyt jo on semmonen olo että väsyttää niiin paljon, että vois nukkua vaikka kuukauden.. Toisalta on kyllä ihan kiva päästä siihen arkeen, ja totutella taas normaaliin unirytmiin.. Mut toisalta ei kyl jaksas :D Mä tosiaan olin siellä ralleissa töissä olikohan se nyt 3.8. :) Oli ihan kivaa, vaikka luulin että se olis ihan kamalaa, sais vaan se palkka jo tulla! :D Tosta alemmassa kuvassa näkyykin joku ihme vippi passi mikä siellä saatiin. Aika yllättävän vähän oli semmosia tosi humalaisia ihmisiä! Ite en oikeestaan törmänny kun yhteen vanhaan mieheen joka sitten päätti tulla mua halailemaan. Ja se myös yritti näyttää mulle jotakin omasta mielestään tosi hauskaa taikatemppua, ja kaivo kainaloaan siinä varmaan sitten 5min, aika hauska temppu eikö? No mutta kuitenkin hyvin meni!


Mulle tuli ihan pikkulapsi olo kun menin ostamaan kaikkee koulu tarvikkeita pari päivää ennen kun ne koulut sitten alko. Etin ihan innoissani uutta penaalia ja kyniä yms. :D Tässä on nyt jotaki mun ostoksia, hello kitty kalenteri, sit tommonen kimalle penaali, lukkari ja uus vihko. :)

Sormukset 2e ginatricotista
 Sitte ajattelin näytellä tässä kaikkia muitakin mun muitakin viimeaikaisia ostoksia.


toppi kirpparilta 4.50e
toppi kirpparilta, olikohan 1.50e
tää on jotenki hassu, mut toisalta myös niin kiva että piti ostaa :D ja oli muutenkin niin halpa. 3e ginatricot

toppi 3e ginatricot
toni osti mulle löytexistä tän angry birds paidan! :) 10e
kirpparilta hello kitty yöasu, olisko ollu jotaki 4e
kirpparilta toppi, kai 1.50e
kirpparilta t-paita 2e
"toppi" :D ginatricotista 3e

valkonen kauluspaita kirpparilta 3e
huppari kirpparilta, oisko ollu 2.50e
söpöt hello kitty pinnit 1e
hello kitty lompakko, tää oli jotaki 3-4e

t-paita 2.50e

 Oon joo tosiaan innostunu noista kirppareista aikalailla! Kaapit tursuaa vaatteita, muttaku oon nii kova hamstraamaan kaikkea, etten raaski ikinä heittää mitään pois.. :D Melkeinpä kaikki näistä vaatteista on ostettu kirpparilla.fi, se on tosi hyvä paikka, aina löytyy jotakin kivaa. Suurinosa vaatteista on myös tosi halpoja ja hyvä kuntosia.



 Ostin myös värinpoiston joskus viikko sitte. En oo uskaltanu laittaa sitä mun hiuksiin, ku oon värjäilly tosi paljon hiuksia, ja mun hiukset on nyt kamalan ohuet ja aika huonossa kunnossa muutenkin.. Nyt oon ollu jonkun kuukauden tai pari värjäämättä hiuksia! :D Eivaan tee kovin hyvää tukalle kun mulla on viimeks ollu eppu luokalla oikeen värinen tukka, ja kokoajan oon vaihtanu väriä. Musta vaalee, musta vaalee, ruskee, punanen ja mitähän niitä kaikkian on ollu. Kuluttaa kamalasti hiuksia, vieläkun suoristan niitä päivittäin.. Nyt olis aikomus värjätä taas vaalee tukka, mutta saas nähä millo uskallan! :D En halua että vähäsetkin hiukset tippuu pois päästä.


 Tonista on tullu ihan kamala leffafriikki nytte lähiaikoina. Sillä on samanlainen hamstraus pakkomielle elokuviin kun mulla on vaatteisiin. :D Joka kerta kun käydään kirppareilla tai kaupassa nii elokuvia tarttuu hirveet kasat mukaan.. Tai ainaki aika usein näin käy! Ja se ei ees kerkee kattoo niitä elokuvia oikeestaan ollenkaan, kun se on nyt siellä armeijassa, silti tuolla mun hyllyssä on niitä isot pinot.. :D Se on vähän hömppä. Tän final destination 2 se osti mulle, että voin kerrankin kattoo sen kanssa jonkun elokuvan. Meinaan melkein kaikki sen elokuvat on jotaki toiminta jutskia, joista mää en oikeestaan välitä yhtään.

jee oon joskus käyny mäkkärissä



 Jee nyt tästä ei tullu ihan niin pitkä juttu kun yleensä! :D Viikonloppuna vietin perjantain kotona ja topin pinja ja janin kanssa illalla/yöllä ajelemassa. Lauantaina oliki sitte tonin vala, jonka kävin kattomassa ja sen valan jälkeen mentiinki sitten hetkeks meille. Illemmalla mentiin survolle kavereitten kanssa nauttimaan vähän alkoholia, josta lähettiinki sitten taas rumaan. :D Niin siis siellä tosiaan oli minä, toni ja sen 15 inttikaveria.. :D Oli vähän erilaista seuraa kun yleensä, mutta oli ihan kivaa. :) Sunnuntai oliki sitte krapulapäivä, ja nukuttiin tonin kanssa melkein koko päivä, välillä katottiin vähän telkkaria tai muuten vaan löhöiltiin. Tänään oliki sit perus koulupäivä, ja kohta lähen tonin kanssa varmaan johonki pihalle ja sit saattamaan sitä matkakeskukselle.. Se lähtee taas kaheks viikkoo putkeen armeijaan, ei yhtään kiva.. :/ Mut onneks perjantaina on weekend festival nii saa ees jotaki tekemistä! :D Pitäs nyt vaan junaliput sinne pikkuhiljaa ostaa, tai joku kyyti hommata. Enempää höpöttämistä en tälläkertaa tähän keksi. :-)




1 kommentti: