torstai 9. elokuuta 2012

Kesäloma 3


 Hahaa vielä yksi postaus(tyhmä sana) lisää liittyen siis mun kesään. :D Aika paljon tietoa saatte nyt mun kesästä, mutta enpä tällähetkellä keksi mitään muutakaan kirjoitettavaa tänne..

Sanoisinko että ehkä paras kaverikuva ikinä.. Oltiin juhlimassa kesäloman alkua tässä :D

Anni :-)
Heini ja Essi :))
Eetu! :)
Rikuuu =)
Tässä kuvassa topi saattoi olla hiukan humalassa.


ihana! pinjalla oli vähän aikaan sitten koiranpentuja, paristi kävin niitäkin kattomassa :)



Milka

Ulla on ihana
Nää on mun ja pinjan abc reissulta :D Lähettiin skootterilla ajamaan illalla vaajakosken abclle ja istuttiin siellä oikeestaan koko yö, olin meinaan puol 6 aikaa vasta kotona.. Kuunneltiin musiikkia, puhuttiin kaikesta ja juotiin red bullia. Aika tylsää mutta silti väsyneenä vähän liianki hauskaa. :D Ja kaiken huipuks vieläkun pinja vei mut kotia ja lähti ite ajamaan kotiinpäin niin sen skootteri posahti.. Sit jouduin puhumaan sen kanssa puhelimessa melkein tunnin kun se käveli kotia, sit ainakin väsytti kun kello oli jo melkein 7 kun sai nukutuks. Tämmöset yö seikkailut on aina tosi kivoja, mut tänä kesänä ne jäi aika harvaan kun oli niin huono keli kokoajan.. :/

red bull♥
Toisiks viimenen lomapäivä.. Meillä oli pinjan kanssa romanttinen alku ilta kun kateltiin kahestaan laiturilla auringonlaskua ;D

JuusoMe sitten pinjan kanssa lähettiinkin poikien mukaan vähän "juhlistamaan" sitä melkeinpä viimeistä lomapäivää. :D
Tuure :--)
Olli ja Juuso :) Tässä myös vähän juhlittiin olliakin, sillä se täytti kahentoista jälkeen!

rakas♥
8.7 mun täti sitten leikkas tonin hiukset! Tässä vaiheessa tonia ei sitten enää paljoo naurattanutkaan.. :D
Ja tässä lopputulos :) Mun mielestä toi lyhyt tukka on paljon parempi.
Ja sitten alkokin se koko kesäloman ikävin asiaaaa.. Toni lähti armeijaan, tää kuva on siis otettu sinäpäivänä kun se sinne lähti.. :/ En oikeesti ymmärrä kuka idiootti senki on keksiny, armeijan siis.. :D On kyllä pikkunen totutteleminen ollu kaikkeen, eikä esim yksin nukkuminen vieläkään multa oikein suju vaikka onki jo kuukaus menny. Noo enköhän mä joku päivä siihen vielä totu, ehkä.. Mut hyväpuoli tossa on se että toni pääsee melkeinpä joka viikonloppu lomille♥ MUT SILTI IHAN PERSEESTÄÄÄÄÄ


hahaa :D


Käytiin tonin kanssa kattomassa ice age 4 :))) toni oli niin sulonen kun se oli ihan innoissaan kun ei ollut ennen käyny kattomassa mitään leffaa 3D:nä :D :)
Hyvä laatu. Käytiin karkin kanssa baarissa ekaa kertaa yhessä, ja se kyllä sai juotettua mut ihan humalaan. Kävi varmaan 15min välein hakemassa meille jonkun juoman ja shotin huhhuh.. :D Rumassa oltiin oikeestaan koko ilta, ja kivaa oli :p



Haa ton mukin toni osti mulle kun käytiin siellä leffassa :)
Ja nyt ollaankin sitten loman viimeisessä päivässä.. Karkin kanssa oltiin pari tuntia keskustassa hengailemassa, käytiin kahvilla jne. :)
Karkki osti mulle tommosen arvan :) En kyllä voittanut tosta mitään, oikeestaan onneks koska karkki kerto että se vihais mua jos voittasin tosta vaikka 100e :D

  Tähän loppuun nyt laitoin aika sekalaisesti vaan jotaki kuvia ku meni hermot ku tää ei suostunu laittamaan tänne niitä siinä järjestyksessä missä halusin :D



 Nojoo olipa tää taas kamalan sekava, mutta siinä oli nyt mun kesäloma sitten aika tiivistettynä.. :D Meni kyllä tosi nopeesti koko loma, vaikka tuntuu etten mitään ees saanu aikaseks. Ja nyt se loma onkin jo sitten, ohi. Tänään oli eka koulupäivä ja voin sanoa että eipä kyllä oikein nappaa, no mutta onneks on sentään vika vuos! toivottavasti.. Onneks on nyt tähän alkuun aika rentoja ja lyhyitä päiviä kun meillä on tää eka jakso yhteisiä aineita, eli siis matikkaa äikkää yms.. Kolme viimestä jaksoa onkin sitten pelkkää toppia, odotan jo oikein innolla mitä siitäkin tulee.. voi olla aika raskasta. Vieläkun toni ei oo nytten mua aamulla repimässä ylös sängystä ja patistamassa kouluun.. :D Mutta eiköhän siihenkin totu ja pääse rytmiin kuitenkin sitten aikanaan.. Hauskaa lukuvuotta vaan kaikille ja tsemppiä! Koittakaa jaksaa :)

2 kommenttia:

  1. Heti Tonikin näyttää paljon vanhemmalta, kun on lyhyet hiukset. Ja toivottavasti pian totut tuohon inttileskeilyyn :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haa mun mielestä se näyttää jotenki nuoremmalta nytte lyhyellä tukalla! :D ja nii eiköhän siihen sitten aikanaan totu.. oon mää kyllä jo paremmin tottunu mitä uskoinkaan :-)

      Poista