torstai 11. lokakuuta 2012

Syysloma :)


Jippii tänään alko syysloma! En vaan kyllä yhtään tiedä mitä meinaan sen aikana tehdä, mutta jotakin on keksittävä. Ainakin saa levätä ja olla vaan rennosti. Luokkalaisten kanssa puhuttiin että pidettäs tyttöjenilta ja tehtäs kaikkia hyviä drinkkejä, tai sitten jos rahatilanne näyttää huonoa niin pidettäs vaikka leffailta. :) Huomenna vois vähän juhlia loman alkua ja Toni tulee maanantaina lomille niin pääsee sitten sitäkin näkemään(mua on huijattu,se tulikin jo..:D). No, ihan kivaltahan tää mun loma sittenkin kuulostaa, kun tarkemmin miettii. :)  Tähän postaukseen ajattelin kertoa taas vaihteeks vähän kuulumisia, ne aina kerääntyy ku en jaksa tänne niin kovin usein kirjotella. Ja sitten myös ajattelin laittaa pari kuvaa mun "uudesta" seinästä, innostuin laittelemaan kuvia siihen. Ne on vaan mustavalkosia, pitää joskus kun jaksaa niin hommata värillisiä, ne olis kivempia. :) Myös innostuin tuunamaan vähän mun puhelinta, mut sekin jäi kesken kun laiskuus vei taas voiton. Oon innostunu tästä "tuunailemisesta" sen verran että ajattelin myös keksiä jotakin tekemistä mun nahkatakille. Siinä oli olkapäissä pikkuniittejä kiinni, mutta ne on nyt melkein kaikki jo irronnut, joten taidanpa ostaa lisää niittejä ainakin. :)










Äiti kävi viime viikolla mummon kanssa helsingissä ja toi tuliaisiks mulle nää ihanat kengät. :) Hahaa aika monesta kuvasta voi huomata kuinka paljon pidän hello kitystä. 


Lähipäivinä oon viettäny taas aika paljon aikaa vaan kotona ja koulussa. Pinjaa ja Jania on tultu myös nähtyä tällä- ja viimeviikolla pariin otteeseen. :) Käytiin myös ajelemassa Topin Janin ja Pinjan kanssa viime viikolla, olikohan se keskiviikko vai torstai en muista. Käytiin oliko se lievestuorella? keljossa jämsässä yms.. :D No oli ihan kiva päivä, käytiin syömässä ja kirpparillakin myös. :) Ja Toni oli lomilla la-su, muuta järkevää mää en sitte varmaan olekkaan tehnyt.. 

Pirjon tekemä kahvi.


Ollaan siis tehty kaikennäkösiä erikoiskahveja tunneilla ja tehtiin myös yksi päivä eri drinkkejä. Mun oli pakko päästä tekemään valkovenäläinen, onhan se mun lemppari juomakin. ;)

Mulla on valinnaisena joku ihon ja hiusten joku juttu. Se on mun mielestä tosi kiva, oon monesti miettiny myös haluavani sille alalle. Kampaajaksi oikeestaan haluaisin. Jos vaan jaksasi vielä opiskella, niin voisi sinnekkin hakea kun on edellisestä koulusta valmistunu. Siellä tunneilla ollaan tehty erilaisia lettejä, kuten kuvasta näkyy. Päästy tutustumaan itselle sopiviin shamppoisiin & hoitoaineisiin ja testaamankin niitä. Kynnet on myös laitettu kuntoon, ja tutkittu vähän iholle sopivia tuotteita.


Maailman parhaimmat ranut! Kannattaa käydä lievestuoren shellillä syömässä.



 Mulla on todella kummallinen ruokahalu. On viikkoja etten syö melkeinpä mitään, mutta sitten on taas viikkoja milloinka syön oikeestaan kokoajan.. Viime viikot on tosiaan ollu niitä viikkoja, kun mulla on ruokahalu ollut kunnossa, kuten varmaan kuvistakin sen huomaa. Alimmassa kuvassa on viikonlopun aamupala, jonka äiti oli mulle valmiiks tehny. :) Ihanaa oli kun sai heti herättyään syödä kaikkee hyvää nom. Kuvassa on siis risottoa ja sienikeittoa. Ja okei, nää kuvat on taas aika sekasin tässä lopussa. :D No Tonin ja mun kuva ja buffakuva on otettu 2 viikkoo sitten. Ja ranskailais ja pinjakuva on otettu siltä ajelureissulta. :) Mun pitäs opetella kirjottamaan tänne loogisemmin, no ehkä vielä joskus..

En oikeesti osaa hallita tätä kirjottamista, mulla aina tulee ihan liian paljon asiaa tänne. :D No eikain se ketään haittaakkaan. Tänään voisin viettää kotipäivän siivoillessa, syödessä ja täykkäreitä katsellessa. Ei kyllä oo yhtään lomafiilis. Ehkä sekin jossainvaiheessa sitten löytyy.. Mitäs kaikki muut ajattelitte tehä lomalla, onko erikoisempia suunnitelmia? Tässä tämä tälläkertaa. :)




1 kommentti: