tiistai 2. lokakuuta 2012

Koruja.

Ajattelin kerranki tehä tämmösen lyhyen ja ytimekkään postauksen! Kun sitä on monesti yritetty, mutta koskaan se ei oo onnistunu. Aina on tullu liikaa asiaa, mutta nyt mä ylitän itteni! :-D

Eli tän postauksen aihe on ainoastaan mun uudet korut. Iskä oli tilannu mulle jostakin kaikenmaailman koruja ja tänään käytiin kirpparilla nopeesti samalla ku kävin lääkärissä niin löysin taas lisää uusia koruja.


 Tän kuvan pointti on se kun ylempänä kerroin että kävin lääkärissä nii tässä siihen yksi syy. Eli verikokeet. Voin kertoo että en tiiä mitään ällöttävämpää asiaa, mun ei tarvii ees kattoo sitä toimenpidettä tai mitää nii meinaan heti pyörtyä ja oksentaa. Oon vaan niin kamalan herkkä ton veren kanssa. No mutta selvisin kuitenki!
  
Tää hello kitty koru ja kaks alempaa kuvaa on niitä isin tilaamia koruja.
 
 Sormus.
 Korvakorut ja kaulakoru.
 Ja loput on sitte kirpparilöytöjä. Nää sormukset on mun mielestä tosi kivoja, tykkään kaikista värikkäistä koruista.

 Käsikoru.

Loppuun vielä kuva mun kynsistä. Meillä oli eilen tosi tärkee päivä koulussa, kun oli vaan valinnaiset (14:00-15:45 oliskohan ollu?). Käytiin siellä sitten laittamassa kynnet ja lähettiin pois. :D Mun mielestä noista tuli kivat, kerranki jotaki tavallista mulla. Tästä mää voisinki lähteä valmistautumaan kouluun, on taas pitkä päivä tiedossa. 15:00 alkaa koulu ja luulisinpa että viimestään 17:00 päästään hahaah. (Pakollinen pieni kuulumisista kertominen). Heiheiheihei!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti