lauantai 18. toukokuuta 2013

Äitienpäivä

 Moimoimoi. Ensiksi haluan sanoa että on ihanaaaa että tulee kesä ja on lämmintä(tai no tänään ei niinkään ole)! Mulla on työharjottelua enään 3 päivää jälellä ja sitten olis vähän niinkun koulut käyty ja loma! Ihan mahtava fiilis :)

Mutta sitten tähän postaukseen. Tapojeni mukaan kirjoitan taas myöhässä, mutta tässä siis miten meillä sujui äitienpäivä. :) Mulla on tähän niin paljon kuvia etten kirjoita paljoa mitään, mutta kuvathan kertovat enemmän kun tuhat sanaa, vai miten se meni. ;) Aluksi katettiin iskän kanssa pöytä, laitettiin meidän ostamat kukat ja herkut pöytään ja alettiin tekemään äitille ruokaa. Minä ja iskä ei kokata oikeestaan ikinä, joten se oli äitille ihan huippu lahja että kerrankin tehtiin ruokaa! :D Sitten kun kaikki oli valmista käytiin herättämässä äiti ja annettiin lahjat, jonka jälkeen mentiin syömään herkut ja ruuat. Sen jälkeen lähdettiin käymään perheen kanssa pihalla lenkillä ja räpsimässä kuvia Oliverista. Jonka jälkeen me mentiinkin käymään mummolassa ja syötiin siellä vähän lisää herkkuja. Loppu ilta oltiin perheen kanssa kotona, oli oikein mukava päivä. :)

 Nyt kuvia!:

  


 


 

 

  



 
 Tältä siis näytti meidän laitettu pöytä ja mun ja isin tekemä ruoka :--)



 
 Äitin lahjoja.

Mitenniin Oliver haluaa ulos? :-D

  

 



 






Tommosen paidan ostin myöskin äitille. Ja sehän pääsi heti käyttöönkin. :)




Mummolassa oli voileipäkakkua namnam.



Mun äiti on paras äiti.


Tälläinen oli siis mun äitin äitienpäivä! :)
♥: Amaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti