sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Happy day


Tää viikonloppu mulla sujui oikeen mukavasti kotona sairastaessa. Keskiviikko yöstä asti siis ollut kipeänä, eikä tauti tunnu millään helpottavan. Harjottelussa olisi enään 3 päivää jäljellä, joten olisi kiva parantua että pääsisi sinne vielä ainakin yhdeksi päiväksi.. Nooh, ehkä tämä tästä helpottaa.. :) Toivotaan.

Eilen kuitenkin särkylääkkeiden voimalla raahauduin äitin ja isän mukaan mun pienen vauva serkun ristiäisiin. Vaikka tosi kipeä olinkin (olenkin) sitä en halunnut jättää väliin. Semmoinen kiva pieni yllättys sielläkin sitten tapahtui, vauvan vanhemmat eli minun täti ja hänen mies menivät sitten siinä samalla naimisiin! Se oli melkein koko porukalle yllätys, mutta iloinen semmoinen. :) Ihanaa kun tapahtuu suvun sisällä pitkästä aikaa jotain hyvääkin.

Mulla olis ihan hirveesti kaikkia kivoja kuvia tänne laitettavaksi, siis jotain mitä oon tässä lähiaikoina ottanut. Mutta sitten tulee aina höpötettyä tänne jostain ihan muusta ja aina ne jää laittamatta. Ehkä vielä joku päivä sitten! Mutta nyt kuvia eiliseltä :)



 



 maailman sulosin

 Serkkuprinsessat






 
 





 Pojan nimeksihän tuli siis Onni Armas Kalervo. :)





 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti