tiistai 2. huhtikuuta 2013

22.3-23.3.2013

Mulla on ollut ihan kamalasti työkiireitä sun muuta! Tuntuu että menee kaikki päivät vaan töitä tehdessä kun on melkeinpä joka päivä 8,5 tuntia töissä.. Ei hirveämmin jää vapaa-aikaa, siks kirjotan vasta nytten tänne mitä puoltoista viikkoa sitten tapahtui. Mutta päivä päivältä on vähemmän aikaa kesälomaan ja siihen että valmistun. Se tsemppaa hyvin!

Mutta siis nytten ajattelin tosiaan kertoa siitä kun oltiin helsingissä katsomassa Adam Lamberttia ja seuraavana päivänä käytiin virossa.



Yllättäen käytiin hesessä kun oltiin matkalla helsinkiin.




 
 
  Hotellille kun päästiin levähettiin vaan vähän aikaan, räpsin pari kuvaa, laittauduttiin ja sitten lähettiinkin kävelemään hartwalille päin. Karkki vallotti heti meidän sängyn.

Adamin keikka oli taas ihan mahtava, niinkuin edellinenkin jokunen vuosi sitten. Se on mun mielestä älyttömän hyvä esiintyjä ja osaa myös laulaa oikeasti. Oli mahtava fiilis koko keikan ajan! Toivottavasti Adam tulee taas pian suomeen keikkailemaan. :)



Ei ole mun ottamia kuvia, mutta kolme altinta on kyllä kyseiseltä keikalta.
 
 

 Hartwalilla makso 11.50 yks lonkero ja hodari, huuhhuh..


Oli siellä ehkä pari muutakin meidän lisäks.


Oltiin messukeskuksen hotellissa yötä, sieltä oli ehkä noin 10minuutin matka itse keikka paikalle eli hartwall areenalle. Oltiin hyvällä paikalla, ei tarvinnut autolla seikkailla ympäärinsä. :)

 Aamulla sitten herättiin aikaisin hotellin aamupalalle, nam! Syötiin rauhassa jonka jälkeen vähän taas laittauduttiin ja lähdettiin ajamaan kohti helsingin satamaa. 


 
   



 Sitten oltiinkin jo perillä tallinassa. Meillä oli suunnitelmissa käydä shoppailemassa monessa eri kaupassa, syödä rauhassa, käydä super alkossa jne. 

Ja lopputulos oli että käytiin parissa kauppakeskuksessa jossa kukaan ei oikeastaan ostanut mitään. Sen jälkeen kävästiin isossa marketissa nimeltään Rimi. Siellä oli ihan kaikkea vaatteista alkoholiin ja ruokaan ja karkkeihin ja hiusväreihin yms! Vähän niinkun suomen esim. Prisma, mutta laajempi ja sata kertaa halvempi.

 

 Sieltä ostin hiusvärin ja suklaata, ruokaa, keksejä, limsaa, energiajuomaa jne.
Esim kahden litran pepsi makso 1e ja siihen sai vielä semmosen hienon lasin kaupanpäälle. :D

 Ja ai että kun olisin tiennyt miten hyviä nää oli niin olisin ostanut ainakin sata kotia! Toi oli semmonen "vanukas" jossa oli kermavaahtoo päällä tuoreita vattuja tossa välissä ja semmosta ihme vadelma hyytelöä tai jotain sen tapasta toi loppu osa, oli ihan tajuttoman hyvää!


 Sitten olikin aika jota olin kauan odottanut. Meinaan lähdettiin kävelemään kohti super alkoa! wuhuu.

 
 
 Siellä oli ihan kamalasti kaikkea hyvää mutta rahat ei riittäny kaikkeen. Voin kertoa että oli pikkusen tuskaa raahata tän verran painavia pulloja ja tölkkejä pari kilometriä ainakin alkosta laivaan.. Oli paikat pikkusen kipeenä sen jälkeen. Mutta me selvittiin, jee!

 
 Tässä oli mun ostokset sieltä. 


 Mutta täytyy kyllä sanoa että nää ihanuudet oli reissun paras ostos! Oon ihan rakastunu noihin mun uusiin kenkiin, tulispa nopeesti kesä niin pääsis kunnolla käyttämäänkin noita!

 
 Tää kuva on otettu reissun jälkeen. Tai siis sillonkun päästiin takasin laivaan. Kuten varmaan kaikki huomaa että oon todella innostuneen ja pirteän näkönen! Mutta oli kyllä paras reissu taas vähään aikaan, kiitos parhaasta matkaseurasta Karkille ja äitille! :) Kesällä voisi sitten lähteä paremmalla ajalla uudestaan viroon shoppailemaan.

Eipä tästä reissusta sen enempää ole kerrottavaa. Kirjoitan taas parin päivän sisään tänne kuulumisia, kerron mun uusista vaatelöydöistä ja laitan vähän kuvia mun joistain myytävistä vaatteista jos saan aikaseks niitä kaapista etsiä. Meinaan mulla on 4 kaapillista vaatteita ja nekin on ihan täynnä. On vaan niin vaikee luopua mistään vaatteesta, vaikka sitä en ikinä käyttäskään. Mulla on pieni hamstrausongelma :D Nooh, mutta ehkä mä pystyn jostain luopumaan, jos joku niitä ostais niin saispahan ainakin rahaa uusiin, hehe ;D

  Ama!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti