maanantai 3. joulukuuta 2012

December

Nyt on jo joulukuu apua! Tuntuu että vastahan se viime joulukin oli.. Otin ensimmäinen päivä eli toissapäivänä pari jouluun liittyvää kuvaa. On ollut viikonlopun aikana niin paljon kiireitä, että kerkeän ne vasta nytten tänne laittaa. No, parempi myöhään kun ei millonkaan.
Itse en kyllä tykkää sitten yhtään talvesta, vihaan kun sataa lunta ja räntää ja on kokoajan ihan älyttömän kylmä ja tuulee ja on liukasta ja linkit on myöhässä ja niissäkin palelee ja pysäkillä palelee ja täytyy pukea sata kerrosta vaatetta päälle mutta silti palelee.. Ja itse kun olen semmoinen että ei tarvii kun 2min seistä tuolla pihalla niin heti olen kuumeessa.. 
Ainoa hyvä puoli talvessa on kuitenkin jouluaatto! Odotan niiin innolla että pääsee syömään kaikkee hyvää! Ja onhan ne lahjatkin ihan mukavia...vinkvink.


 Lunta. Jos kukaan ei oo vielä huomannut että sitä tuolla pihalla on.

 Tää on Tonin joulukalenteri. Olihan meidän äitin kanssa pakko ostaa sillekkin kalenteri, kerta mullakin oli oma.


 Ja tää on sitten mun. Oon suklaan kanssa aika hyvä kaveri hehheh.

 


 Caro

 Äitikin oli ihanasti kattanut mulle ja Tonille aamulla pöydän valmiiks. : )

Tämmösen kupposen oon joskus ostanu Tonille, onhan se Toni aika ihana joo, hihi


 Äiti oli tehny aamuks myös keksejä ja joulutorttuja. Mun on tuo missä ei oo hilloo, kun en tykkää yhtään siitä luumuhillosta. 

Tämmöstä tälläkertaa, nyt siirryn taas koulutehtävien ja facebookin pariin.
♥: Ama!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti